A diplomámat a Károli Gáspár Református Egyetemen szereztem, jelenleg integratív terapeuta képzésen veszek részt, továbbá tanultam affirmatív autizmus-specifikus támogatást is. 

Hiszek abban, hogy mindenki mélyen gyökerező erőkkel rendelkezik, amelyek segítségével képesek vagyunk megoldani az életünk során felmerülő problémákat. Az én szerepem az, hogy segítsek felfedezni és fejleszteni ezeket az erőforrásokat. Akkor tudjuk a legtöbbet kihozni saját magunkból és az életünkből, ha igazán kapcsolatba kerülünk magunkkal, az érzéseinkkel, vágyainkkal, a múltunkkal. Ehhez szeretnék eszközöket adni és tükröt tartani. 

Az én célom az, hogy támogassam klienseimet az önismeret útján, segítsek nekik megérteni saját viselkedésüket és érzéseiket, valamint megtalálni azokat az új perspektívákat és megoldásokat, amelyek utat engednek a változáshoz és a növekedéshez. Munkám során arra törekszem, hogy támogató és biztonságos környezetet teremtsek, amely lehetővé teszi klienseim számára, hogy felfedezzék a tudatuk mélyebb rétegeit és az ott rejlő erőforrásokat. Fontosnak tartom, hogy minden klienssel egyéni megközelítést alkalmazzak, és figyelembe vegyem az ő egyedi igényeiket és céljaikat.

Várom a hozzám fordulókat, akiknek önismeretben, életvezetési elakadásokban, párkapcsolati és szexuális problémákban, a saját út megtalálásában, spiritualitásban vannak kérdései. Szívesen fogadok Autizmus, ADHD és LMBTQ+ kérdésekben fiatalokat, akiknek egy nyitott, megértő légkörre van szükségük.

 

Módszerek:

Imaginatív módszerek, Katathym Imagináció

Módosult tudatállapotok, Ericksoni hipnózis

Autizmus affirmatív támogatása

Személyközpontú terápiás elemek

Pszichodinamikus szemlélet

 

Problémakörök:

autizmus affirmatív támogatása (1-es támogatási szinten)

fiatal felnőttkor nehézségei, kapunyitási pánik

kapcsolatteremtési nehézségek

önismeret, önértékelés, önbizalom, 

életvezetési kérdések és elakadások

LMBTQ+ identitásbeli kérdések

szorongás, félelem, stresszkezelés

párkalcsolati problémák, konfliktuskezelés

munkahelyi nehézségek, kiégés

énhatékonyság, asszertivitás fejlesztése

teljesítménnyel és motivációval kapcsolatos problémák